Agen / Pengedar Sah Shaklee Kangar Perlis – 7 sebab mengapa anda mahu memilih kami sebagai konsultan Shaklee anda

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua…

Agen/pengedar Sah Shaklee Kangar, Perlis (seluruh negeri Perlis)

Saya Faizah, berumur 31tahun, agen atau pengedar sah shaklee anda di kangar perlis dan seluruh negeri perlis. Lokasi saya adalah di Taman Harmoni, Jalan Kaki Bukit.

7 Sebab mengapa anda mahu pilih kami sebagai agen dan konsultan pilihan anda

#Servis penghantaran ke rumah anda!

Jika anda perlukan produk Shaklee, inshaAllah saya/suami boleh hantarkan ke tempat anda di kawasan kangar, perlis dan seluruh negeri Perlis secara PERCUMA! Saya adalah agen Shaklee dan fokus berniaga Shaklee. Jadi inshaAllah kami dapat hantarkan pada bila-bila masa (weekdays/weekend, siang/malam) atas persetujuan bersama πŸ™‚

Ready untuk dihantar kepada tuannya (COD – cash on delivery)

Cash on delivery seluruh negeri perlis

#Penghantaran melalui poslaju/Gdex/Citylink ke seluruh Malaysia!

Minimum
RM 6.35 (semenanjung)
RM 10.60 (Sabah/Sarawak)

MaksimumΒ 
RM 10.60 (semenanjung)
RM 21.20 (Sabah/Sarawak)

FREE postage
Pembelian melebihi RM 800 (semenanjung)
Pembelian melebihi RM 1000 (Sabah/Sarawak)

Sedia untuk mengeposan melalui perkhidmatan poslaju

Jika kami kehabisan stok, pesanan dibuat terus secara online dengan HQ Shaklee… esok barang sampai…semudah itu! πŸ™‚

#Produk Shaklee ‘ready-stock’

InsyaAllah kami mempunyai ‘ready-stock’ produk Shaklee kerana jika produk kami habis terjual, kami akan terus membuat pesanan secara online kepada pihak Shaklee.. Selalunya pesanan akan dihantar secara pantas oleh Shaklee yang hanya memakan masa 2-3hari berkerja. Jadi anda tidak perlu menunggu lama (jika kes barang ‘out-of-stock’ dalam simpanan saya)

#Agen Shaklee bertauliah

Saya telah menghadiri Wellness Workshop (basic Product Workshop) dan telah mendapat sijil kehadiran daripada pihak Shaklee

#Pengguna Shaklee sejak tahun 2010

Saya mula menggunakan Shaklee selepas melahirkan anak pertama pada tahun 2010. Pada masa itu saya mengalami masalah kemuruduman susu badan dan juga keadaan badan yang tidak pulih sepenuhnya kerana bersalin secara pembedahan. Bertemu dengan ‘supplements’ Shaklee bagai 1hikmah besar bagi saya dan anak sulung. Badan saya kembali cergas, luka pembedahan pulih dengan cepat dan produksi susu badan saya kembali kepada normal. Secara jujurnya saya tidak lagi menukar jenama ‘supplements’ saya setelah mengenali Shaklee dan merasai ‘kehebatan’ Shaklee πŸ™‚

Saya seolah-olah mendapat 2in1 ‘benefits’ dengan Shaklee… masalah kulit saya juga turut pulih sempenuhnya apabila saya konsisten mengamalkan set menyusu Shaklee… alhamdulillah

testi set menyusu+set kecantikan kulit

#Agen Shaklee yang komited sejak 2013

Saya mulai serius berbisnes Shaklee selepas saya terpaksa berhenti kerja kerana ditukarkan jauh dari keluarga (suami dan anak-anak) Jadi saya mengambil keputusan nekad dan mula berbisnes Shaklee sejak itu. Alhamdulillah pendapatan saya bersama Shaklee dapat membantu keluarga dan suami serba sedikit. Saya juga ada pendapatan bulanan seperti orang berkerja! Ia memang menyeronokkan!

#Konsultansi yang pantas dan mesra! πŸ™‚

Saya boleh dihubungi melalui Whatsapp di 019-5588082. Peribadi kami yang ceria inshaAllah membuat anda selesa dan tidak berasa janggal. Jika anda selesa berhubung melalui facebook ini akaun facebook saya Facebook Faizah. Saya juga boleh dihubungi melalui emel: nurfaizah.ramli84@gmail.com

One comment

Leave a Reply

